duminică, 1 decembrie 2013

Excursie de 1 Decembrie in Piatra Craiului

 
Eu si tatal meu impreuna cu doi prieteni am mers in "Piatra Craiului" sa facem poze la fluturasul de stanca.

Nu l-am vazut, dar nu ne-am pierdut speranta si am mers mai sus sa fotografiem cateva peisaje. Am vazut peisaje foarte frumaose. Dar farmecul acestei iesiri a aparut imediat dupa ce am hotarat sa ne intoarcem.


Am auzit intr-un palc de brazi ca sunt niste pasari, cand ne-am apropiat am descoperit ca sunt forfecute. Cum ne invarteam pe acolo sa le fotografiem, am observat ca este si un pitigoi motat. Am facut multe fotografii unele frumoase, pe care va las sa le admirati si voi.



Intre timp s-a lasat noaptea si am plecat spre casa, incantati de ceea ce am vazut.
         
A fost o plimbare pe cinste! le multumesc insotitorilor mei ca au avut rabdare cu mine.

4 comentarii:

  1. Robert ai inceput sa faci fotografii din ce in ce mai bune, pentru aceasta realizare eu te felicit si astept de la tine si alte aspecte din natura.
    Bubu si Buni.
    Radacinile invataturi sunt amare ,dar fructele ei sunt dulci si mult folos aduc.(Aristotel )

    RăspundețiȘtergere
  2. Va multumesc.
    O parte din ce cititi aici este si rezultatul rabdarii si a muncii voastre.
    Robert

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumoase fotografiile! Sunt mandru ca am un asemenea prieten, un mare iubitor la naturii desi are doar 8 ani. Bravo Robert!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc Remus si sa ai grija cu ursii.

    RăspundețiȘtergere